خرید بک لینک با اتوریتی بالا

خرید بک لینک با اتوریتی بالا
خرید بک لینک با اتوریتی بالا
خرید بک لینک با اتوریتی بالا جوس (link juice) : زمانی که یک صفحه ی اینترنتی به هر کدام از مقاله ها و یا صفحه اصلی وب سایت شما لینک دهد ، لینک جوس عبور می دهد.این لینک جوس به بهبود رتبه مقاله کمک می کند و همچنین اعتبار دامنه ( domain authority ) شما را افزایش می دهد.به عنوان یک وبلاگ نویس شما می توانید با استفاده از تگ نوفالو ( no-follow ) ، عبور لینک جوس را متوقف کنید. خرید بک لینک با اتوریتی بالا نوفالو ( no-follow links ) : زمانی که یک وبسایت به وبسایتی دیگر لینک می دهد اما آن لینک ، تگ نوفالو (no-follow) دارد به این معناست که لینک جوس عبور نمی دهد.گفته می شود که لینک های نوفالو (no-follow) در رتبه بندی یک صفحه مفید نیستند اما امروزه ثابت شده که تاثیرگذارند و همین طور برای داشتن یک لینک بیلدینگ مناسب ، علاوه بر داشتن لینک های فالو ، لینک های نوفالو نیز باید داشت! به طور کلی ، وبمستر ها زمانی از تگ نوفالو ( no-follow ) استفاده می کنند که قرار است به وبسایتی غیر قابل اعتماد لینک دهند. به طور مثال: لینک هایی که از طریق کامنت گذاری بر روی وبسایت های دیگر ایجاد می شوند. لینک های دوفالو ( do-follow link ) : به صورت پیش فرض ، تمامی لینک هایی که به یک پست وبلاگ و یا وبسایت اضافه می کنید ، لینک های دوفالو ( do-follow ) هستند و لینک جوس عبور می دهند. به خرید بک لینک با اتوریتی بالا، فالو نیز گفته می شود. دامنه های ریشه لینک دهنده ( linking root domains ) : مرتبط می شود به تعداد بک لینک هایی که از دامنه های منحصر به فرد (یونیک) به وبسایت شما ارجاع داده می شود.حتی اگر وب سایتی برای ده ها بار به وب سایت شما لینک داده باشد ، تنها یک “دامنه ریشه” در نظر گرفته می شود. لینک های کم کیفیت : لینک های کم کیفیت ، لینک هایی هستند که از سایت های خودکار ، اسپم (spam) و یا حتی سایت های پورنو دریافت می گردند.چنین لینک هایی بیشتر ضرر می رسانند تا منفعت! این یکی از مواردی است که هنگام خرید بک لیک باید به آن توجه نمایید. لینک های داخلی ( Internal Links ) : لینک هایی که در یک دامنه ی یکسان از صفحه ای به صفحه ی دیگر می روند ، لینک های داخلی نام دارند. این فرایند به لینک سازی داخلی ( internal linking ) و یا ( interlinking ) نیز معروف است. انکر تکست ( anchor text ) : متنی که برای هایپر لینک ها استفاده می شود “انکرتکست” نام دارد. بک لینک های دارای انکرتکست برای زمانی که می خواهید یک کلمه خاص را برای موتورهای جست و جو بهینه کنید ، کارآیی خوبی دارند. مثال : اگر با کلمه “سئو” به یک وبسایت لینک داده شود ، انکر تکست آن بک لینک ، “سئو” خواهد بود. فواید بک لینک ها در سئو قبل از این که راجع به فواید بک لینک ها صحبت کنیم باید بدانید که طی چندین سال گذشته ، بسیاری از چیز ها درباره بک لینک ها تغییر کرده است. در گذشته ، حتی لینک های کم کیفیت در رتبه بندی وب سایت ها تاثیر مثبت می گذاشت. از زمانی که گوگل الگوریتم پنگوئن ( Penguin algorithm ) را توسعه داد ، چشم انداز بک لینک به طور کلی تغییر یافت. مهم است که بک لینک ها از سایت های معتبر دریافت شوند و همچنین داخل متن باشند که به آن contextual گویند.اگر به طور مثال وبسایتی درباره ی ماهی ها دارید و در وبسایت های دیگری که درباره میمون ها هستند لینک میسازید ، این لینک ها تاثیرگذار هستند اما نه به اندازه بک لینک های مرتبط.هدف شما باید گرفتن لینک از سایت های مرتبط و معتبر باشد. حال بیاید نگاهی داشته باشیم به اینکه چرا ساخت بک لینک برای وبسایت مهم است : ۱- افزایش رتبه به صورت طبیعی ( ارگانیک ) بک لینک ها کمک می کنند تا در موتور های جست و جو رتبه بهتری داشته باشید. اگر محتوای شما لینک های ارگانیک از وبسایت های دیگر دریافت کند ، آن محتوا به طور طبیعی در موتور های جست و جو رتبه ی بالاتری خواهد داشت. ۲- ایندکس سریع تر بک لینک ها به ربات های موتور های جست و جو کمک می کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه تر crawl کنند(بخزند). داشتن بک لینک ، بخصوص برای وبسایت های تازه راه اندازی شده اهمیت ویژه ای دارد ؛ زیرا بک لینک ها به سریع تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می کنند. ۳- ترافیک ارجاعی ( Referral Traffic ) یکی از فواید اصلی بک لینک ها این است که در گرفتن ترافیک ارجاعی کمک می کنند. ترافیک ارجاعی معمولا هدفمند است و بونس ریت ( Bounce Rate ) کمی دارد!  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *